Oldalak

2016. augusztus 3., szerda

A HNT átfogó ágazati stratégiát készített

A tájékoztatás szerint a HNT a stratégiai anyagot szakmai vitára bocsájtja. A stratégia megalkotásának fő feladata egy jövőkép felmutatása, egy út kijelölése a szőlészet-borászat szereplői számára, amely alapján az ágazat fenntartható, jövedelmező és vonzó a jövő generációi számára is.  A jelenleg véleményezésre megnyitott, a stratégiát ismertető dokumentumban a szakmai szervezet 13 cselekvési területet határozott meg a piacképes, fenntartható magyar szőlő- és bortermelés elérése érdekében. A megjelölt területek között szerepel többek között: a közösségi bormarketing operatív programjának és szervezeti rendszerének kialakítása; a piacilag átgondolt eredetvédelmi rendszer (termékleírások, termékpozícionálás) megalkotása; a vertikális koordináció, integráció és piacépítése; a pénzügyi fenntarthatóság biztosítása; a termőterületek csökkenésének megállítása; a hiteles minőség szavatolása.
A stratégia megtalálható a HNT honlapján, a dokumentummal kapcsolatos észrevételeket és javaslatokat a strategia@hnt.hu e-mail címre várják ez év szeptember 1-ig - olvasható a közleményben.

Nincsenek megjegyzések: